FAQ
Almene Spørgsmål
1. Hvilke fordele giver TRECC pakkeshop mig?
Med TRECC får du en leveringsadresse i Tyskland. Det betyder, at du kan få dine ordrer fra Tyskland og EU leveret til Harrislee og nemt afhente dem der.
2. Skal jeg afgive en ordre til TRECC, hver gang jeg bestiller fra en netbutik?
Du behøver ikke at afgive en ordre hos os, hvis du bestiller online i Tyskland eller EU. Det vigtigste er, at du er registreret hos os. Vi informerer dig om hver pakke, der ankommer til dig!
Der er dog flere fordele ved at placere en ordre hos os:
- Vi kan allokere din ordre med det samme og informere dig så hurtigt som muligt. Alt andet tager vi os af.
- Du mister ikke tid, hvis du bestiller og betaler umiddelbart efter, at du har afgivet din onlinebestilling hos os. Hvis vi først sender dig information om din pakke, og du ikke læser informationen med det samme, vil pakken og betalingen vente på dig!
3. Kan jeg åbne og tjekke pakken i pakkeshoppen?
Selvfølgelig kan du åbne din ordre i pakkeshoppen og tjekke indholdet. Vi tager også din emballage og bortskaffer den.
4. Hvad er min præcise leveringsadresse hos trecc?
-
Vigite informationer til anvendelsen af leveringsadressen:
- Tilmeld dig med dine personlige data hos den onlineshop du vil bestille hos.
- Somme tider skal du angive et forbundsland:
Schleswig-Holstein - Anvend vores adresse som leveringsadresse:
- Fornavn Efternavn
TRECC 123456
Am Oxer 51
D-24955 Harrislee - O.B. Tit skal du aktivere et felt for at være i stand til at indtaste en alternativ leveringsadress
- Fornavn Efternavn
Et eksempel på felterne for en leveringsadresse:
5. Kan venner eller familie hente min pakke?
Selvfølgelig kan du give nogen tilladelse til at hente din ordre. Du skal blot indtaste din stedfortræder på vores hjemmeside i kundeområdet eller i checkout-processen, og vi vil blive informeret.
Login / Registrering
1. Hvem kan registrere sig på trecc.dk?
Enhver privatperson eller virksomhed kan registrere sig på trecc.dk.
2. Hvorfor skal jeg registrere mig?
Du skal registrere dig, så du kan få en adresse, som du kan bruge, når du bestiller i en (tysk) webshop.
3. Hvad koster en leveringsadresse i Tyskland?
Leveringsadressen koster ikke noget løbende gebyr. Gebyrer opkræves kun, når vi behandler en pakke/fragtvare.
4. Min e-mailadresse har ændret sig - hvad skal jeg gøre?
- Log ind på din konto: Log ind på din konto ved at klikke på “Log ind” og indtaste dine legitimationsoplysninger. Gå derefter til siden “Min konto”.
- Naviger til kontoinformationer: Når du er logget ind, skal du klikke på kontoinformationer.
- Indtast den nye e-mail-adresse.
- Gem ændringerne.
5. Hvordan kan jeg ændre mit efternavn?
- Log ind på din konto: Log ind på din konto ved at klikke på “Log ind” og indtaste dine legitimationsoplysninger. Gå derefter til siden “Min konto”.
- Naviger til kontoinformationer: Når du er logget ind, skal du klikke på kontoinformationer.
- Indtast et nyt efternavn.
- Gem ændringerne.
6. Hvordan kan jeg ændre mit firmanavn?
- Log ind på din konto: Log ind på din konto ved at klikke på “Log ind” og indtaste dine legitimationsoplysninger. Gå derefter til siden “Min konto”.
- Naviger til kontoinformationer: Når du er logget ind, skal du klikke på Adresser.
- Vælg fakturering- eller leveringsadresse.
- Skift navnet på din virksomhed.
- Gem ændringerne.
7. Hvordan kan jeg slette min konto?
Venligst kontakt os via kundeservice@trecc.dk, så sletter vi din konto. Husk at kontakte os via din registrerede e-mail-adresse.
Forsendelse og lagring
1. Din forsendelse ankommer beskadiget - hvad sker der?
Vi registrerer skaden og informerer dig. Du bestemmer derefter, hvad der skal ske.
2. Hvad gør jeg, hvis indholdet af min forsendelse er beskadiget?
Du bedes kontrollere indholdet af forsendelsen straks efter modtagelsen af varerne. Senere klager kan ikke accepteres.
3. Hvor længe kan min pakke blive opbevaret hos trecc.dk?
Alle pakker opbevares gratis i en uge. Derefter betaler du kun et mindre beløb på DKK 1.5/dag for en lille pakke, DKK 2/dag for en mellemstore pakke og DKK 4/dag for en store pakke.
4. Jeg har en større levering. Hvad skal jeg eller min stedfortræder bruge, når jeg henter min pakke?
For at afhente en pakke skal du eller den bemyndigede person bruge vores ordrebekræftelse for den relevante ordre og legitimation.
5. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager en bekræftelse på, at I har modtaget en forsendelse?
- Send os venligst en e-mail til kundservice@trecc.dk
6. Hvilke varer er udelukket fra levering på trecc.dk?
Farligt gods, levende og døde dyr, efterladenskaber fra jagtdyr, ulovlige varer, ædelmetaller, pornografi, biologiske stoffer, giftige og letantændelige produkter,…
Hvis du har spørgsmål, bedes du sende os en e-mail til kundservice@trecc.dk
7. Hvordan kan jeg slette min konto?
Venligst kontakt os via kundeservice@trecc.dk, så sletter vi din konto. Husk at kontakte os via din registrerede e-mail-adresse.
8. Hvad er jeres åbningstider?
Du kan hente dine pakker Mandag til Fredag fra klokken 9:00 til 17:00. Om Lørdagen kan du hente dine pakker fra klokken 10:00 til 16:00.